Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, februari 20, 2009

Confused

Kan ju säga att idag har varit en förvirringens dag...
Mötte en person jag inte träffat på ungefär ett år och det rörde till det en del inombords. Det kändes väldigt bra, gick mycket bättre än jag kunnat föreställa mig och jag var inte arg längre. Men när jag kom hem efteråt blev jag nedstämd, varför vet jag inte och det spelar ingen roll heller, för det går över. Nu mår jag illa känner mig spyfärdig, men jag tror det är en reaktion av en serie känslor jag har inombords nu. Det ger med sig helt enkelt, är glad att jag träffade personen i fråga och att personen såg ut att må bra,vilket är det vitkigaste. Det förflutna är förflutet och går inte förändra, bara acceptera.

Fick skidbyxor av en tjejkompis nu i kväll och har provat min mundering jag ska ha på mig på onsdag, ser riktigt häftigt ut.
Åh! Jag längtar så jäkla mycket!!!
Har inte så mycket mer att säga om idag faktiskt, mer än att det varit en riktigt skum dag.

Inga kommentarer: