Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, februari 04, 2009

Trötter. Skriver en snabbis ändå...

Egentligen är jag väldigt mycket för trött för att skriva, men känner ändå att jag behöver skriva ner några rader. För att uppdatera nära och kära.

De senaste dagarna har jag haft en liten kamp med mig själv, höll på att fastna i någon form av isolation efter helgen, men lyckligtvis tvingade jag ut mig själv både i söndags, måndags och idag.
Så därför känns det nu som att jag mår bra och att den där känslan flög förbi. I morgon bitti ska jag upp med tuppen. Jag ska vara i Angered Centrum 08:30, min Mindfulness kurs börjar då. Ska blir riktigt spännande att se vad det är för något, synd bara att jag kom hem så sent i kväll.

En kompis tog 2år i kväll och det firade vi med en bio, vi såg Gomorra. Jag måste verkligen vara ärlig och säga att filmen sög hästkuk! Har helt seriöst inte sett en dåligare film på väldigt länge. Fanns ingen som helst mening med den, helt enkelt.
Det slutade med att 2 vänner i sällskapet gick in i en annan sal och såg en annan film i stället, den ena av dom har koncentrations svårigheter och gick hem efter 10 minuter av den nya filmen.
Som grädde på moset, så gick min tand sönder, *JIPPI*!
Jag hade... Lägg märke till ordet hade, en tandläkartid i morgon..
Som jag avbokade på grund av mindfulnessen och självfallet glömde boka om. Haha Gud har humor, tur att världen inte går under av det här, även om det känns lite ironiskt.

Börjar komma frammåt i mina dealer planer också!
Har länge varit nojjig för hur jag ska skaka fram pengar till Barcelona resan och kommit på att i stället för att oroa mig för jag försöka göra något åt saken. Så nu ska jag försöka kränga i väg lite grejer jag har hemma, sätta upp lappar i centrum och så. Har aldrig gjort så förr, men folket där jag bor gillar i köpa billiga saker, så jag tror att det kommer gå bra. Kanske drar jag i hop någon 100 lapp extra. Ja ja sicket tjöööt!

Poängen med det hela var faktiskt - Gör först - Gnäll sen.
Ingen mening med att tänka katastroftankar innan jag ens försökt.
Vem vet, jag kanske gör värsta säljar karriären, det kanske blir mitt nya fritidsintresse.

Dags att kasta in handduken för i kväll.
Jobba på skönhetssömnen

*kramar*

Inga kommentarer: