Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, februari 09, 2009

Kanon dag!

Idag har jag bara gjort bra saker och mår där efter.
Var hos terapeuten i morse och drog till ett lunchmöte för att spela lite Mulle. Tyvärr så var spelbordet fullt, så jag fick nöja mig med själva mötet i stället, vilket inte vart så dumt ändå.

Sen i kväll drog jag på Thaiboxningen och körde på fett hårt, kändes jätte bra efteråt. Nu börjar jag äntligen få in boxningsteknikerna, som jag haft problem med ett tag. Köpte tandskydd idag också, så det är snart dags att börja sparras regelbundet. Häfitgt att jag inte tröttnat än och har skaffat mig ett fritidsintresse jag hela tiden utvecklas i, har ärligt talat aldrig tidigare haft ett fritidsintresse av olika orsaker. Lyckades sälja min boxningssäck till klubben, weei, där fick jag en liten slant till Barcelona resan. Så på onsdag ska jag släpa ner den, det kommer bli kaos för den väger väll som en liten knisse undefär.

På lördag är det Alla Hjärtans dag!
Eftersom jag och mina tjejer bara vill spy på killar så har vi bestämt oss för att ha en tjejkväll med mys, mat och film hemma hos mig. Ska bli riktigt skoj, för ett halvår sen hade samma grej gjort mig tog nojjig. Har alltid haft svårt att bjuda hem folk, känner ofta mycket skam. Men den här gången ser jag fram emot det. Trots att min lägenhet just nu är ett provsoriskt flytt kaos, men men.. Det blir nog jätte bra..

Nu sitter jag avdankad i min fotölj med min energiboozst till kvällsfika, shit vad hungrig man blir av att träna och så äter man dessutom nyttigare. Förr var godis och chipsen priritet nummer ett att inhandla. I dag var jag på ica maxi o köpte massa frukt, physalis, sharon, päron ochbananer, typ grejer jag aldrig köpt förr haha, mycket ggodare än godis. Jag gillar mitt nya nyttigare jag. Ser verkligen fram emot Beachen 09, hoppas jag hinner få tvättbräda! I Barcelona högsässong dessutom, fantastiskt!

Bara föridag älskar jag livet så som det är.
Nu ska jag spela lite poker.
Kramisar

Inga kommentarer: