Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, februari 11, 2009

Något bra, på morgon kvisten.

Snart ska jag i väg på mindfulness för första gången, känner mig jätte laddad. Har verkligen sett fram emot det här sen förra onsdagen, då vi hade introduktion. Nu är det alltså meningen att jag ska ha rutiner åtta veckor fram över. Gå upp någolunda tidigt varje dag och lyssna på en övningsskiva i 40 minuter. Är lite orolig att jag inte ska klara det, eftersom rutiner inte är min starka sida, men jag ska göra mitt bästa. Det var länge sen jag vaknade så här tidigt, har redan ätit frukst, sminkat och klätt på mig. Men det är bra att jag försöker göra en rutin att gå upp i tid, för snart börjar jag förhoppningsvis skolan, lika bra att vara förberedd.

Idag är det verkligen fullt upp från morgon till kväll.

Minfulnes 8:30-11:00
Möte 12:00-13:30
Fenix 15:30-17:00
Thaiboxning 18:00-19:30
Tvätta 22:00-01:00

Jag behöver styrkan att orka med idag.
Nu får jag springa, så jag inte blir sen.

1 kommentar:

Caroline sa...

Gumman! Vilket schema...

Skickar över lite energi, så att du orkar hela dagen!

Puss på dig!