Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, februari 19, 2009

Utmanad av Wirpan!

Egentligen är jag vanligtvis emot såna här påhitt.

Men tänkte ändå jag kunde göra det den här gången. Detssutom var det lite spännande att se vilken bild det skulle bli. Jag har en Crap-top med mycket liten hårddisk, så det finns bara en mapp.

Den här bilden blev det, håll till godo.

Nu för tiden är jag Icke-Rökare! Big times! Respekt!

Jag utamanar:

http://vda.blogg.se/

http://crazy-caroline.blogspot.com/

Plocka fram den 6:e bilden i den 6:e mappen

2 kommentarer:

Weronika sa...

Ha ha....Va konstigt att se dig med en cigg i munnen. Kram & Kärlek

Anonym sa...

åh såg att du har utmanat mig.. får väl göra de när jag kommer hem ska snart till jobbet.. kram vda