Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, februari 18, 2009

Speedad dag!

Hejsan!
Egentligen känner jag mig aldeles för speedad och o fokuserad för att skriva i kväll, men känner ändå att jag vill skriva några rader. Har haft fullt upp sen klockan 08:00 i morse fram tills nu 22:00, det värsta är att jag gillar att ha fullt upp, så nu känner jag mig mycket tillfredställd. Sen så påverkar självklart 3 koppar kaffe en hel del, eftersom jag blir tok-speedad på kaffe.

Har i alla fall haft en grymt bra dag, mår prima ballerina och det är jag glad för. Mycket skönare att ligga på topp i sinuskurvan än nere, även om jag måste känna på de båda. Har tagit ansvar idag, både vad gäller min kost och hur jag är mot andra människor, sånt får mig också att må bra. Komma i håg att jag BARA kan förändra mig själv och ta ansvar för min del, shit vad det underlättar i MÅNGA situationer. Min kära mobiltelefon har dessutom börjat fundera igen, jag kan ta emot sms, från och med i morse. Det har ju varit fuckad sen i lördags förmiddag, snacka om att jag kände mig bekräftad när det trillade in 19 sms i inkorgen, blev väldigt glad och kände att jag faktiskt betyder något för andra. Har alltid haft väldigt svårt att förstå mitt egenvärde, lär mig sakta men säkert.

Nog för i kväll, nu blir det lite Texas Holdem och sen nanna!

Pössar och kramar

2 kommentarer:

Weronika sa...

KANON att må prima ballerina! Hoppas att de håller i sig. Sj ska man iväg till dagis snart sen ta tag i dagens utmaningar...
Kram & Kärlek!

Weronika sa...

Du har blivit utmanad Knisse.Bara att anta lr? Kram igen