Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, februari 26, 2009

Tunga beslut.

Känner mig ledsen just nu...
Har varit tvungen att lyssna på mina känslor och fått välja bort en person från mitt liv. Det känns riktigt tråkigt för den här personen är någon jag tycker om väldigt mycket. Men samtidigt måste jag också ta hänsyn till mina känslor, som jag väldigt lätt glömmer bort. Känner redan nu att jag vill ångra det jag sagt, förbise mina känslor. Men det går inte, för det är viktigt att jag respekterar mina känslor och mig själv. Det är svårt ibland att veta vad som är "rätt" respektive "fel" val i livet, men en tumregel är att försöka lyssna till sitt inre och vara sann mot sig själv. Hoppas jag och den här människan kommer kunna mötas i framtiden.

Igår kväll skrev jag klart sista frågan om relationer i steg fyra, känns bra, den delen har verkligen gett mig en tankeställare i mina relationer till andra människor. I kväll innan jag går och lägger mig ska jag skriva första frågan i det nya området som är sex, känns måttligt roligt, men är nödvändigt. Jag känner och känner hur mycket som helst typ hela tiden upp och ner hit och dit.
Tror jag blir galen... Vi hade ett jätte fint möte i Angered i kväll, är glad att jag valde att stanna kvar, när både kroppen och känslan sa till mig att gå hem och isolera mig. Jävla berg och dalbana!
Men det får vara så, för jag har tillit till min process och förhoppningsvis blir det bättre inom snar framtid.

1 kommentar:

Anonym sa...

om de är någon av de 2 personer jag tänker på så har du gjort ett bra val, den ena som du berätta om är ju inget att ha!!! kram vda