Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, februari 15, 2009

Vart tog helgen vägen?

Hej hopp!

Känns som om helgen bara flygit fram, som vanligt har den en tendens att alltid gå så snabbt. Har haft en riktigt trevlig helg tillsammans med vänner men även en hel del träning. Alla hjärtans dag var jätte mysig, jag och tjejerna bestämde oss för att bojkotta allt vad killar heter och köra en traditionell tjejekväll med god mat, godis, chips och film. Vi lagade Thaigryta med räkor och jordnötssås, utan att skryta så var det något av det godaste jag ätit, kommer garanterat laga det igen. Grymt att 5 st tjejer med starka viljor lyckades bestämma film och mat direkt utan någon som helst tivst, det är jag riktigt imponerad av. Brukar sällan vara så att man kommer överens helt utan problem annars.


Idag har jag varit och tränat fotboll med grabbarna, men jag tog det väldigt lugnt eftersom jag hade träningsvärk. Senare på eftermiddagen åkte med jag med min kampsports klubb till en annan klubb och kollade när några av våra tjejer sparrades. Jag deltog inte eftersom jag inte har full utrustining, tanken är att jag ska försöka köpa det i mars när jag fyller år. Det är så himla roligt att träna kickboxning, min tränare säger att jag är besatt och tvångsmässig. Men jag håller inte med, har bara hittat min grej jag gillar och vill lägga fokus på. Jag är glad att träningen blivit en viktig del av mitt liv, eftersom jag aldrig tidigare levt ett sunt liv, med träningen börjar jag ju automatiskt äta bättre också, vilket känns bra med. Proteiner, kolhydrater och alla dom där orden har jag aldrig fattat, eller vad allt är bra för, är verkligen helt blåst när det gäller hälsoprylar. Men som sagt så försöker jag lära mig, hittils har jag förstått att det är bra att äta en banan efter träningen, typ. Hehe skoja bara. Har tvätt tid kl 22:00, men lär nog skippa den, är helt utmattad, då jag hittade en stor boxningssäck att sparras på, medan de andra körde på mattorna. Vill stupa i säng typ NU.


Inga kommentarer: