Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, mars 12, 2009

2 Dagar med mamma

Har haft två fina dagar med min mamma som är på besök här i Göteborg. Igår kom hon och vi tog en runda på stan, för att leta efter en fin pressent till hennes kille, det slutade med magkatarr och irritation från min sida. Så vi fick gå tillbaka till hennes grymma hotellrum och chilla lite grann, för att sedan gå och käka på en bowling restaurang, väldigt god mat var det. Sen gick vi upp och kollade på en dokumentär om en morsa som typ skulle göra ett expriment med att röka cannabis i en månad för att se hur det påverkar. Säger bara, vilket pinsamt skit program! Som om man kan göra en ärlig analysering av ett användande på 1 månad! Nä jag blev faktiskt bara irriterad av att se programmet. Och självklart fattade man att de skulle visas vara negativt, för annars skulle det inte visats i svensk tv. Var verkligen ingenting man inte redan visste som visades. Kul att kolla på en stenad tant på 45 bast - Not!

Har typ sovit nada i går natt och klockan 04:00 hade jag så ont i magen att jag var tvungen att gå upp och ta ett varmt bad. När jag har magkatarr vill jag bara dö eller dricka massa massa sprit. Så oftast dagen efter är jag bara förbannat glad och tacksam att jag lever och inte drack en massa massa sprit. Bjöd hem mamma på mat här, men innan dess flängde vi runt i Angered Centrum, jag fastnade som vanligt på bokavdelningen på Ica Maxi, jag älskar att köpa böcker alltså! Just nu har jag 4st nya som jag ska läsa och sen är det en ny serie jag vill köpa som verkar spännande, men jag fick hejda mig själv och avvakta men den serien tills de här 4 är avklarade. Hänger inte alls med om vad som händer i världen eftersom jag aldrig läser tidningen eller ser på nyheterna. Var i alla fall trevligt o äta mat med mamma här i min lägenhet, nu är det i hyfsat skick, trots att jag är mitt i en flyttpackning.
Fick födelsedags pengar av mamma och mormor så nästa vecka ska jag köpa min träningsutrustning, ser jag fram emot! Blir roligare och sparras med sina egna grejer och en morot till att fortsätta. Jag önskade bara min fysik var bättre, jag är så svag och har svårt att presstera. Men jag tänker inte ge upp ändå. Fan alltså! Ramlade ju och slog rumpan för drygt två veckor sen, jag fick ett stort blåmärke och har känt mig bedövad på skinkan sen dess. Det är fortfarande bedövat, så när ja ska klias känner jag inte själva kliet och det är värsta obehagligt. Hoppas jag inte typ har tappat känseln där förgott.

Fick denna av min sponsor när jag tog 1 år och den lever fortfarande!

Nu har jag köpt en ny fin kruka till den. Har byggt upp en dröm bild om hur fin den här krukan kommer passa i mitt nya kök. Så jag är jätte glad att jag äntligen köpte den idag, har tjatat om det länge nu. Kanske är värsta lilla grejen för er, men stora för mig. Vad lätt det är att göra mig glad: Köpa en kruka för 29:90 haha

Nä nu ska jag lägga mig och läsa lite. En kärleksbok

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt att du har kunnat umgås me din mamma i några dagar=) väntar på bilderna du skulle lägga upp ang skidsemestern. kram vda