Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, mars 26, 2009

Checka mina NYA boxningshandskar!

God morgon!
Känner mig så himla lycklig!!!
Igår fick jag min efterlängtade tränings utrustining som jag väntat på i drygt två veckor. Shit vilken känsla det var att hämta grejerna i går kväll... Ungefär som ett drogrus, fast mycket bättre.
My God, jag blev verkligen helt överlycklig, jag tror de flesta av er kan förstå min känsla... Just nu känner jag jätte mycket motivation att fortsätta träna och framförallt sparras. Inte för att jag tappat motivationen innan, men det är ändå en sak att sparras med lånad utrustning. Jag är typ förälskad i mitt nya intresse, har typ aldrig tidigare haft ett intresse, där jag vågar låta mig utvecklas i min takt. Ser fram emot att sparras med mina nya grejer på lördag. Tack familjen för mina födelsedagspengar, så jag kunde köpa min utrustining!
Lite bilder:
(Taget med min mindre bra kamera, tyvärr)

...Gris rosa handskar!! Vadå schnyggt!?...



...Talar för sig själv...

...Hela kittet...
...Synd de är rosa och rött ihop - ingen bra kombination...

Min avslutning på Fenix igår blev inte alls som jag hade tänkt mig, istället för att ha vanlig grupp skulle vi göra en utvärdering av Fenix, vilket jag tycker man kan göra efter behandlingtiden, inte på behandlingstiden. Men det gör ingenting, kanske var lika bra att det inte blev bra, får jag träna på att gilla läget och släppa min kontroll och egenvilja, ännu en gång.

Idag blir det fullt upp... Klockan 10:00 kommer bostadsbolagets besiktningsmannar hit och ska checka min lägenhet. Innan dess har jag en hel del saker att uträtta, jag är laddad och klar... Har börjat äta pressad lime och riven ingefära på morgonen. En vän säger att det ska vara bra, så det är lika bäst att prova.

I går kväll fick jag hjälp av en granne att bära ner massa möbler jag ska slänga idag. Tycker verkligen om att snacka med honom, om man bortser från att jag fortfarande pratar mer än jag lyssnar. Han har sjysta åsikter och livs värderingar som jag blir impononerad av.

1 kommentar:

Tomas sa...

Skulle vara väldigt tacksam om du berättade var man kunde köpa de rosa boxninghandskarna :)