Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, mars 01, 2009

En del av mänskligheten.

Förutom att vräka i mig en fet godispåse i morse, så började jag faktiskt dagen med att göra några bra grejer, som att diska, skriva en fråga i steg fyra och meditera. Det ger verkligen resultat på dagen för jag har mått hur bra som helst. Var och spelade fotboll på Heden som vanligt och efter det följde jag med en tjejkompis hem, första gången ja hälsade på hennes lägenhet, vilket var jätte trevligt.

Jag har gett mig själv en uppgift att börja umgås med mina tjejkompisar på tu man hand, som för mig är riktigt scary. Men den här tjejen är så underbar och lätt att ha och göra med så det var verkligen inga problem, kändes inte obehagligt och skrämmande en enda gång. Vi åt makaroner med ketchup och soja korvar, gott gotti gott gott.

Kan med glädje säga att jag idag känt mig som en del av mänskligheten, vilket för mig är ovanligt och en helt fantastisk känsla att uppleva. Större delen av mitt liv har jag känt mig fel, annorlunda, den som är lite sämre, fulare och mindre värd än alla andra. Därför är jag väldigt glad att jag har möjligheten att känna annorlunda om så bara för en en dag. Det är i alla fall EN förändring till det positiva hållet.

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa. Ska mumsa peppar chips och kolla på kungfu Pandan med min knisse bäbis Shanti. Det är typ 3:e gången jag börjat kolla på den filmen, den här gången ska jag se klart till slutet *hihi*

Fridens liljor!

Inga kommentarer: