Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, mars 02, 2009

Ont det gör ont...

I morse gick jag upp och mediterade vid 7 tiden, jätte skönt.
Sen i väg till min terapeut som vanligt på måndagar, morgonen började verkligen kanon bra. Så var det meningen att jag skulle träna i kväll. Hade verkligen sett fram emot träningspasset, att få ge 100% nu när jag är tillbaka i matchen igen. Efter en vecka där jag varit kraftigt ofokuserad på träningarna.

Så händer det som verkligen inte får hända...
Jag ramlar och slår mig, shit alltså vad frustrerande! Det gjorde hur ont som helst, blev kallsvettig och illamående, trodde jag skulle svimma. Det som gjorde att jag bröt i hop var inte själva skadan utan att jag inte kommer kunna träna i kväll och att jag tappade min näs-spray som kostar 170kr!

Hallå vakna - Det kunde fan ha varit värre!
Jag slog inte huvudet, jag slipper åka till akuten, det kommer gå över enligt sjukrådgivningen och det enda jag bryr mig om är träningen och min jätte dyra näs-spary. Hade ju varit värre om det var livsnödvändig medicin jag inte klarar mig utan. Självklart har jag rätt att vara sne och känna som jag gör, men det leder ju inte till någonting bra.

Så nu har jag torkat krokodil tårarna och smörjt in röven med "Tiger Balsam". Känns mycket bättre, så jag tänkte i alla fall gå ner och kolla läget på träningen. Kvinnan på sjukrådgivningen sa att jag INTE bör ligga still, utan försöka röra på mig försiktigt. Jag får lyda min kropp och hennes råd att ta det lugnt med träningen ikväll, fast det känns irriterande.

Är även lite smått irriterad på min "inkomst källa" som inte har skickat mig mina pengar trots att jag gjort min del korrekt. Trodde jag skulle få pengar idag, så jag spenderade mina sista igår kväll, men men inga pengar har kommit! Så nu blir jag sen med mina räkningar, det känns inte bra, eftersom jag typ alltid betalar dom i tid annars. Det är väll bara att bita ihop och gilla läget, antar jag.

Inga kommentarer: