Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, mars 02, 2009

Häftigt!

Gick till träningen för att lämna Kungfupandan till min kompis.
Hade ont i röven men körde ändå lite lugnt och blev som vanligt kvar till slutet. Det är så roligt att hänga på träningarna, inte bara för att folket är så trevligt utan för att det är mycket intressant att studera när de andra sparras. Hur som helst så följde jag med min vän till hållplatsen och fick för mig att gå och kolla om min dyra näs-spary kanske skulle ligga kvar vid spåret... Guess what!? Den gjorde det, så 170 kr var inte kastat i sjön trots allt. Blev väldigt glad, kände att jag hade rejält med flyt. Så att jag har ont på röven och ett vackert blåmärke gör inte så mycket längre. Slutet gott allting gott.

Inga kommentarer: