Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, mars 03, 2009

Jag är kär...

God kväll!
Det enda jag har att berätta som är av intresse idag, är att min röv fortfarande har väldigt ont och att ett fett blåmärke pryder den.
Har inte kunnat sitta som folk framför datorn idag.. Så mår jag ständigt illa också, hade det inte varit för att jag inte har sex och äter p-piller, hade man kunnat tro att jag var gravid. Är i stället värsta nojjig att det har att göra med att jag ramlade, kanske är de någon punkt där bak som är kopplad till något annat som gör att jag är spyfärdig typ hela tiden??? Im confused.... Sak samma...

Till något helt annat
Äntligen kom mina pengar idag...
Det firade jag med att köpa värsta sjysta Everlast väskan... Jag har länge känt att jag varit i behov av en större träningsväska och min tränare visade sin Everlast väska igår för 400kr, planen var att köpa en lika dan.. Men när jag av en slump gick förbi en lågpris butik och såg den här snygga Everlast väskan, för 49kr - JA! Ni hörde rätt endast 49kr!


(Min är helsvart och mycket snyggare)

Jag köpte den, utan att tveka - Älskar att göra bra affärer.
Så nu är jag super motiverad att gå till träningen på lördag och att köpa resten av utrustningen också, blir förhoppningsvis den här månaden. Jag är kär i min nya billiga väska, kan fortfarande inte fatta att den var så billig!
I morgon har jag fullt upphela dagen, ska bland annat hem till en tjejkompis i Partille och bleka slingor, det ser jag fram emot...

Inga kommentarer: