Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, mars 05, 2009

Så här blev mitt hår...

Kom precis hem efter en heldag ute och är så trött... Måste gå och sova så jag orkar upp och meditera i morgon bitti. Har fuskat med det i två dagar nu. *Inte Bra* Idag fick jag en sladd till mobilen så nu kan jag lägga ut bilder lite oftare. Dom blir lite suddiga, men bättre det än inga alls, eller vad säger ni??

Så här kommer bilder på mitt hår hur det ser ut efter att min tjejkompis gick lös på det. Är jätte nöjd med resultatet. Sen är alltid förändring en omställning man med tiden får vänja sig med.

BEFORE

I morse, något yrvaken..

Mörkt hår som det var innan.

AFTER

Och så här blev resultatet...

Bakifrån då...

Natti natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där blev ju bra me håret.. kram vda