Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, mars 05, 2009

Jag ska flytta!

Glömde ju bort att meddela en viktig sak igår!
Jag har äntligen fått besked angående bytet av lägenheten och det blir av!!! Jag kommer flytta den 1 maj 2009. Så nu gäller det att ligga i med försäljning av möbler, packa och städa, så det inte slutar med massa stress och ångest precis innan flytt. Känner jag mig själv rätt kommer jag troligtvis bli uppstressad ändå. Det roliga i den här historien är att kvinnan på bostadsbolaget drygt 1 timme efter vi pratat ringer upp mig igen och meddelar mig att jag har första tjing på en lägenhet på samma område som jag bor nu också. Med andra ord: Jag har faktiskt rätten att välja vilken lägenhet jag helst vill ha. Med tanke på bostadsbristen här i Göteborg känner jag mig mycket glad för det. För när jag väl flyttar är jag medveten om att bytt är bytt, kommer ha svårt att byta till mig något annat sen. Jag har en tendens att bli väldigt uttråkad och less på mina lägenheter när jag bott i dom i ungefär 2 år, då flyttar jag. Nu kommer det inte kunna bli så, därför är det som sagt viktigt att jag trivs i lägenheten jag ska flytta in i.

Nu ska jag spela en omgång poker, meditera och sedan fortsätta fixa med min lägenhet, håller på med packning och rensning. Det blir en fin dag i Hammerhill idag, med ett fint kvällsmöte i vår fina Angeredsgrupp. Bye bye!

Inga kommentarer: