Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, mars 08, 2009

Petter på Nefertiti

I går kväll var det som sagt min födelsedag och Petter...
Speningen på Nef igår var grymt bra, Petter bjöd på undehållning på hög nivå. Det kändes som om publiken var en del av framträdandet, då han lät oss vara en del av genom att rappa med. Det spelades gamla kassiker i nya versioner, vilket var häftigt. Det var helt klart värt 195kr även fast han bara spelade i drygt 1 timme. Petter känns verkligen äkta, inte högmodig med näsan i vädret för att han är känd. Han sa till publiken bland annat: "att han tycker om att spela i Göteborg och för publiken i kväll" samt "Hade det här varit en spelning i Stockholm hade varenda en av er stått på gästlistan" Fin sagt faktiskt, oavsett om det är sant eller ej.

Här kommer lite bilder från igår...










Inga kommentarer: