Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, april 26, 2009

Servicekonferens i Eskilstuna

Känner mig egentligen jätte trött har varit på en service konferens i Eskilstuna nu i helgen. Allt bestämdes väldigt hastigt, 4 timmar innan avresa, men jag har haft en fantastiskt rolig helg. Det är väldigt sällan jag klarar av att vara så spontan, för spontanitet innebär för mig kontrollförlust och jag är ett kontrollfreak. Men jag tränar på att ha ett öppet sinne så detta var helt klart en mycket lärorik helg för mig. En annan lärdom är. Det är inte så bra att freeloada på ett hotell och sen råka hänga ut en "städskylt" istället för en "stör ej" skylt, det syntes ganska tydligt att vi bodde tre på rummet, om man säger så. Där fick jag verkligen känna på skam när hotellreceptionens personal skrivit ett brev till oss...

"Det har kommit oss till känna att ni bor tre stycken på ert hotellrum, detta då det ligger medhavt sovsäck och kuddar på golvet, vi har tagit bildbevis på incidenten och har debiterat er en extra avgift för detta. Vi ber er snarast kontakta hotellreceptionist *pip*"

Tack varje människors godhet fick jag stanna kvar på hotellet den sista natten också, vilket får mig att känna både tacksamhet och skuld på samma gång. Tacksamhet för att människor i min omgivning idag inte är ute efter något när de är snälla och skuld för att jag inte är van vid att ta emot godhet. Nu sitter jag här i min ensamhet och njuter av livet och allt tillfrisknande jag fått suga i mig under helgen. Jag älskar verkligen osjälvisk och kärleksfull service.

Nya tag nästa vecka! Måndagen den 4 maj flyttar jag... Har en hel del att ta tag i under veckan.

Inga kommentarer: