Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, april 26, 2009

Värsta gulligt!

Vill berätta om något fint som hände mig när jag kom hem från servicekonferensen i Eskilstuna! En kille jag har dejtat ett litet tag har haft mina nycklar och varit kattvakt åt Shanti under helgen.
*Ja, jag har börjat dejta en kille och Nej, jag har inga kommentarer*

Hur som helst...
När jag kom hem och in i sovrummet, står det en bukett med 10 röda rosor på sängen! Shit vad paff jag blev, jag är verkligen inte van med den sortens uppvaktning. Så jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera om jag ska vara ärlig... Men första tanken var typ:
Oj betyder det här att jag måste ligga med han nu???

Ja! Jag vet att jag har en skev verklighetsuppfattning.
Men som tur var ringde en tjejkompis ganska precis som jag upptäckte buketten och hon sa till mig att jag inte måste göra någonting jag inte vill, inte ens vara glad och snäll. Det är okej att bara ta emot buketten utan några måsten. Så det gjorde jag utan att känna så mycket skam, vilket är ett enormt framsteg.

Jag blev efter mycket om och men väldigt glad. Tycker faktiskt att det var värsta gulligt av honom att göra så mot mig.


En trevlig suprise efter en lång konferenshelg

Här är föresten en fin bild från hotellet vi bodde på i Eskilstuna.

1 kommentar:

Anonym sa...

va fint av han!! nu närmar sig flytten, de kommer gå hur bra som helst. kram v