Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, april 16, 2009

Trenden håller i sig.

Har fortfarande ingen lust att skriva i min blogg...
Jag vill verkligen vara hemlig just nu, går igenom en hel del grejer som jag inte känner för att dela med mig av. Men jag kan ju tala om för mina nära och kära att det inte är något jobbigt som har hänt, snarare tvärtom. Livet känns lätt som en fjäder och jag är verkligen en lycklig kvinna, i mina bästa år just nu. Det finns många orsaker till att jag är hemlig, men med tiden kan jag förhoppningsvis vara lite mer öppen... Eller så kanske det leder till att jag slutar att blogga, det återstår att se.

Idag har jag i alla fall träffat min fina vän Virre och hennes underbara son Dennis. Han är verkligen kärlek, så söt att hjärtat smälter. Svårt att inte vilja ha barn själv när man hälsar på dom. Men det är inte aktuellt i mitt liv på ett bra tag... Det krävs nämligen två för att ett barn ska skapas. Här kommer lite bilder på världens gulligaste bebis. Mamman är så klart också gulligast, nästa gång ska jag komma i håg och fotografera henne också.




Var på kvällsmöte i Angered och känner stor tacksamhet efteråt, så jävla grymt möte är det. I morgon har jag två saker att se fram emot. Arbetsförmedlingens jobbsökarkurs... Ja visst! Jag tycker sånt är roligt, för jag vill verkligen ha ett jobb och behöver all vägledning jag kan få. Det andra är att jag ska hjälpa en pensionär att städa, vilket får mig att tänka tillbaka på tiden när jag jobbade i hemtjänsten, som faktiskt var ett bra arbete jag trivdes med. Känns najs att komma ut i samhället och göra lite nytta faktiskt.
Ska försöka sova nu, men det kan bli svårt med alla fjärilar i magen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman. Tack för de fina i ditt inlägg... Du är bäst!!! kram vda

vagava.blogg.se sa...

jo ibland så är det faaaaaan så svårt att skriva... å allt är det väl inte så bra att skriva om här... vi ska välja var och vem vi ska lägga vårt förtroende till med största omsorg *L*...

... ha det bäst min vän...

(((kram)))
peter