Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, maj 06, 2009

Tjoho äntligen har jag flyttat!!

Har den senaste tiden haft fullt upp med min flytt, men nu är det äntligen klart, bara lite småplock kvar. Har hanterat den här flytten bra, helt utan ångest, magkatarr och katastroftankar, vilket är ovanligt för att vara mig. Känner redan att jag trivs så bra, känns så rätt att bo här, svävar omkring på moln och är lycklig just nu. Känns skönt att få göra ett avslut med den gamla lägenheten som jag pundat i, nu börjar mitt liv.

Det finns verkligen ingenting jag kan klaga på nu, livet är verkligen bäst. I morgon ska jag ringa och söka ett jobb som man tjänar riktigt bra på, hoppas jag får det. Det är fullt upp hela tiden nu, har ingen ro att sitta här och skriva massa saker. Ska fortsätta att packa upp lite och sedan krypa till kojs, klockan tickar i väg.
I morgon bitti ska jag till ikea och käka frukost, det är så najs att göra fina saker med sig själv, egentid is the shit...

I morgon har jag och min dejt, dejtat i 1 månad också!
Det firar vi med att inte träffas, vilket känns helt okej, för i helgen är vi bjuden på tacomiddag hos en killkompis. Ska bli trevligt att umgås med "vanligt folk" om man får uttrycka sig så. Känns bra att dejta den här killen nu när jag slutat bry mig om vad andra "kanske" tycker och tänker. Folk har alltid åsikter, det har dom alltid haft, det viktiga är i slutändan vad jag känner och att mina närmaste vänner backar upp mig. Då har jag allt jag behöver för att vara lycklig.

Shit vad dom spelar bra musik på radion nu, vill ju inte stänga av och gå och sova. Men jag måste väll ändå om jag ska orka med morgondagen. så....... ..... ...

Godnatt

2 kommentarer:

Weronika sa...

Va roligt att flytten gått bra gumman. Kanon att allt flyter på. Bra där skit i vad andra tycker & tänker de är du som ska dejta snubben inte de andra. Kram & Kärlek

La Linda Love sa...

Härligt att höra, vad glad jag blir. Njut, njut, NJUT! och ja, egen tid Is the Shiiiit!! hahahha

skickar kärlek och kärlek
till dig stumpan!