Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, juni 15, 2009

Semester 1 vecka!

God morgon!
Det är måndag och jag är fylld av förväntan... Idag åker jag och min dejt i väg på semester en vecka. Vi ska på läger utanför Göteborg, känns riktigt roligt och spännande. Jag har lagt alla kattastroftankar åt sidan och bara fukuserat på att vi ska ha roligt tillsammans, för det blir alltid vad man gör det till. Så snart ska jag i väg till min terapeut och därefter till stationen. Det kommer att bli lite stressigt, men men, sånt är livet. Lämnade Shanti hos en vän igår kväll, kändes lite tomt att sova utan henne, helt ensam. Har nog inget mer att skriva om nu.

Glad midsommar, vi ses om en vecka!

Inga kommentarer: