Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, oktober 26, 2009

Jag e tillbaks... Efter typ 100 år.

Hej alla!
Det var typ 100 år sen jag skrev i bloggen nu.
Kan bara säga att det hänt en hel del sen sist, vet inte riktigt var jag ska börja. Men jag kände för att skriva en liten rad ändå.

Ni vet han den där killen jag berättat lite om förut... Vi träffas fortfarande och är jätte kära i varandra. Vi har snart träffats i 7 månader och det är första gången i livet som jag känner att kärleken bara växer och växer med tiden. Mina tidigare erfarenheter av kärlek är typ nykär i en vecka, efter 1 månad börjar det gunga, efter 3 månader storma, vid 6 månader borde jag dumpat killen för länge sen, men stannar ändå kvar till 9 månader då jag verkligen inte står ut länge och måste gå vidare. Snacka om att man varit en självplågare alltså! Hur som helst så är jag och min darling väldigt lyckliga , så lycklig att vi bokat oss en kärleksresa till Gävle i Jul, snacka om upplevelse! Det är min hemstad, har inte varit där på
1 1/2år så det ska bli skönt att komma hem. Även om jag trivs i Göteborg så är Gävle ändå min hemstad. Bara att jag vågar boka en resa 3 månader i förväg och vet om att den kommer bli av är stort. Det är så mycket med den här relationen som är nytt, saker jag aldrig tidigare upplevt i mina förra relationer, som minst sagt varit dyzzfunktionella. Det är verkligen som folk säger, när man träffat den rätta så vet man det i sitt hjärta, då finns där inga tvivel. Bara på morgonen innan man fått i sig sin frukost, hihi.

Sen har jag börjat skolan också, det är häftigt för sist jag gick i skolan var i gymnasiet och då hade jag typ 295 frånvarotimmar på en termin. Nu för tiden klassas man som plugghäst, för jag ger 100% för att fixa upp mina betyg nu. Ska läsa folkhögskola 1 år och sedan söka in till socinomutbildningen.

Den här veckan har jag höstlov - Gött mos som vi säger här nere!!
Nu ska jag spela lite poker på aniktsboken.
Tjingeling!!

Inga kommentarer: